Türk Telekom pişmanlıktır ! Almayın,aldırmayın, alan kişileri uyarın !

Silicone Android Uygulaması

baycoder

Gold Sample
Katılım
5 May 2021
Mesajlar
589
Çözümler
3
İfade skoru
755
Merhabalar, 12.06.2019 tarihinden beri Türk Telekom evde internet müşterisiyim,keşke olmasaymışım. Neden böyle söylediğimi anlatacağım ama şunu kesinlikle söyleyeyim. Türk Telekom ev interneti almayın, aldırmayın,alan kişileri de bir an önce iptal ettirmeye çalışın çünkü kesinlikle pişman oluyorsunuz. Şimdi neden böyle söylediğim hakkında uzun bir yazı yazıyorum lütfen okuyun.

Öncekle belirttiğim gibi 12.06.2019 tarihinde bir hata yaptım ve en yakın Türk Telekom bayisinden 16 mbit olan tarifeyi 89.00 TL gibi bir fiyata aldım. 2 yıl sözleşme yapıldı. İlk başta herşey olması gerektiği gibi tıkır tıkır işliyordu. Ama 2 yıl olan sözleşmenin 1. Yılı tamamlandıktan sonra (12.06.2020) işler iyice bozuldu. Türk Telekom interneti artık her hafta en az 3-4 kere gidiyordu,bu sorun için müşteri hizmetlerini arıyor ve internet sorunum kısa bir süreliğine de olsa çözülüyordu. Aynı zamanda fatura da hiçbir bilgimiz olmadan 89.00 TL'den 120 TL'ye çıktı. 1x.12.2020 ("x" işaretini tam gün hatırlamadığım için yazdım. 10'lu tarihlerdi onu biliyorum sadece.) Tarihinde Türk Telekom müşteri hizmetleri annemi arıyor. Bu arada ev interneti annemin adına. Müşteri hizmetleri adeta annemi kandırır gibi "Binanızda bulunan herkes 16 mbit üzeri aldığı için sizi de 16 mbit üzerine çıkarıyoruz,onaylıyor musunuz ?" gibi birşey söylüyorlar. Annem defalarca onaylamamasına rağmen en sonunda onaylamasını sağlıyorlar. Bu arada konuşmada "taahüt süreniz de buna göre güncellenecektir." gibi birşey denmedi. Taahhüt süresi 12.06.2021 tarihinden 12.12.2022 tarihine çekiliyor. O zamanlar E-devlet üzerinden taahhüt süresine baktığımda hâlâ 2021 görünüyordu. Ama Türk Telekom sadece kendi sitesinde yapmış 2022 tarihine güncellemeyi. Az önce Türk Telekom bayisine gittik ve abonelik iptali istedik. 2022'den önce iptal edersek 900 TL ceza ödememiz gerektiği söylendi. Tabi ki biz şok olduk,çünkü taahhütün uzatıldığından en ufak haberimiz yoktu. Şuan Türk Telekom yüzünden TürkNet aboneliğimi de iptal etmek zorundayım,çünkü ailem asla bu cezayı bir anda ödeyecek gücü yok. Lütfen sizden çok rica ediyorum asla Türk Telekom aboneliği yapmayın,yaptırmayın,yapmaya çalışan herkese de bu konu hakkında bilgi verin. Okuduğunuz için teşekkür ederim,iyi forumlar.
 

Duke The Java

Gold Sample
Katılım
6 May 2021
Mesajlar
442
Çözümler
4
İfade skoru
1.736
Konum
cicistan üyesi
Ülkede doğru düzgün internet sağlayıcısı yok zaten.
Vodefone git internettin aşşşşırı yavaş olur.
Turkcelle git baya pahalı bir fiyatı var.
 
KS
B

baycoder

Gold Sample
Katılım
5 May 2021
Mesajlar
589
Çözümler
3
İfade skoru
755
KS
B

baycoder

Gold Sample
Katılım
5 May 2021
Mesajlar
589
Çözümler
3
İfade skoru
755
@9970,
Sanırım 1 yıl kullandıktan sonra olan taahhütten bahsediyorsunuz. Bir de yazıda bahsettiğim gibi benim taahhüt sürem 1 yıl uzatılmış bu durumda yine cezasız feshedebiliyor muyum ? Nasıl oluyor hocam,detaylı anlatma veya anlatan bir yazı paylaşabilir misiniz ?


Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 52. Madde 4. fıkra: Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir.

Böyle bir yazı var ama ne kadar doğru bilmiyorum.
 
Son düzenleme:

feahleinda_

Gold Sample
Katkıda Bulunan
Katılım
29 Mar 2021
Mesajlar
855
Çözümler
5
İfade skoru
3.857
@9970,
Sanırım 1 yıl kullandıktan sonra olan taahhütten bahsediyorsunuz. Bir de yazıda bahsettiğim gibi benim taahhüt sürem 1 yıl uzatılmış bu durumda yine cezasız feshedebiliyor muyum ? Nasıl oluyor hocam,detaylı anlatma veya anlatan bir yazı paylaşabilir misiniz ?


Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 52. Madde 4. fıkra: Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir.

Böyle bir yazı var ama ne kadar doğru bilmiyorum.

Mevzuat.gov.tr'de paylaşılmış o yazı. Direkt devlet destekli yani. Ama dediğim gibi uğraşmak gerekebilir.
 

feahleinda_

Gold Sample
Katkıda Bulunan
Katılım
29 Mar 2021
Mesajlar
855
Çözümler
5
İfade skoru
3.857
1623355643941.png


Alıntılayamıyorum çünkü başka bir forumda. 1 yıl beklemektense birkaç hafta bekleyin en azından. Bu yöntemi deneyebilirsiniz.
 

ışylkgft

Rütbesiz
Katılım
14 Ara 2022
Mesajlar
1
İfade skoru
0
Merhabalar, 12.06.2019 tarihinden beri Türk Telekom evde internet müşterisiyim,keşke olmasaymışım. Neden böyle söylediğimi anlatacağım ama şunu kesinlikle söyleyeyim. Türk Telekom ev interneti almayın, aldırmayın,alan kişileri de bir an önce iptal ettirmeye çalışın çünkü kesinlikle pişman oluyorsunuz. Şimdi neden böyle söylediğim hakkında uzun bir yazı yazıyorum lütfen okuyun.

Öncekle belirttiğim gibi 12.06.2019 tarihinde bir hata yaptım ve en yakın Türk Telekom bayisinden 16 mbit olan tarifeyi 89.00 TL gibi bir fiyata aldım. 2 yıl sözleşme yapıldı. İlk başta herşey olması gerektiği gibi tıkır tıkır işliyordu. Ama 2 yıl olan sözleşmenin 1. Yılı tamamlandıktan sonra (12.06.2020) işler iyice bozuldu. Türk Telekom interneti artık her hafta en az 3-4 kere gidiyordu,bu sorun için müşteri hizmetlerini arıyor ve internet sorunum kısa bir süreliğine de olsa çözülüyordu. Aynı zamanda fatura da hiçbir bilgimiz olmadan 89.00 TL'den 120 TL'ye çıktı. 1x.12.2020 ("x" işaretini tam gün hatırlamadığım için yazdım. 10'lu tarihlerdi onu biliyorum sadece.) Tarihinde Türk Telekom müşteri hizmetleri annemi arıyor. Bu arada ev interneti annemin adına. Müşteri hizmetleri adeta annemi kandırır gibi "Binanızda bulunan herkes 16 mbit üzeri aldığı için sizi de 16 mbit üzerine çıkarıyoruz,onaylıyor musunuz ?" gibi birşey söylüyorlar. Annem defalarca onaylamamasına rağmen en sonunda onaylamasını sağlıyorlar. Bu arada konuşmada "taahüt süreniz de buna göre güncellenecektir." gibi birşey denmedi. Taahhüt süresi 12.06.2021 tarihinden 12.12.2022 tarihine çekiliyor. O zamanlar E-devlet üzerinden taahhüt süresine baktığımda hâlâ 2021 görünüyordu. Ama Türk Telekom sadece kendi sitesinde yapmış 2022 tarihine güncellemeyi. Az önce Türk Telekom bayisine gittik ve abonelik iptali istedik. 2022'den önce iptal edersek 900 TL ceza ödememiz gerektiği söylendi. Tabi ki biz şok olduk,çünkü taahhütün uzatıldığından en ufak haberimiz yoktu. Şuan Türk Telekom yüzünden TürkNet aboneliğimi de iptal etmek zorundayım,çünkü ailem asla bu cezayı bir anda ödeyecek gücü yok. Lütfen sizden çok rica ediyorum asla Türk Telekom aboneliği yapmayın,yaptırmayın,yapmaya çalışan herkese de bu konu hakkında bilgi verin. Okuduğunuz için teşekkür ederim,iyi forumlar.
Ama iptal ettirebilirdin. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 52. Madde 4. Fıkra: Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir.
 

TRG-Onur

Silver Sample
Katılım
3 Nis 2021
Mesajlar
108
Çözümler
2
İfade skoru
202
Türk Telekom yaşadığınız yere göre kalitesi değişen bir firma, şuan D-Smart üzerinden TT'nin 50mbpslik VDSL internetini kullanıyoruz, ayın belli dönemlerinde kopmalar olabiliyor ama şu son 2-3 senedir interneti düzgün gönderdiklerini söyleyebilirim (en azından kendi adıma), daha önce farklı bir ilde yaşadığım zaman TT'nin fiber internetini kullanıyorduk ve sürekli kopmalar yaşıyorduk, o yüzden kesin olarak almayın aldırmayın demek biraz yanlış olur, sizin konunuza gelirsek ise tüketici hakem heyetine başvurup paketi iptal ettirin, 1 yılı geçen taahhütlerde para ödemeden fes etme hakkınız var
 

Bu içeriği görüntüleyen kullanıcılar

Silicone Makale

Yeni konular

Silicone YouTube

Top