Ramazan Ö
Platinum Sample
- Katılım
- 21 Nis 2021
- Mesajlar
- 1.187
- Çözümler
- 3
- İfade skoru
- 5.083
Merhaba arkadaşlar. MSI Optix G241VC monitörünü almıştım, çok daha detaylı baksam karınca yuvalarındaki karıncalar kadar ölü piksel çıkacak sanırım. Önümüzdeki Çarşamba günü ürün elime ulaşalı 2 hafta olacak. Yani iade hakkımın o zaman bitiyor olması lazım, öyle biliyorum. İncehesap'ın gaming gecesinden almıştım. Servispoint 2 tane renkli veya 5 tane normal, siyah olan ölü piksellerin garantiye gireceğini söyledi. Arada "ve" mi dedi yoksa "veya" mı dediğinden emin değilim. Serviste de kontrol edildikten sonra ürün değişimi raporu çıkarıyorlarmış. Eğer servise yollarsam paneli değiştirtesim var çünkü diğer monitörde de bayağı ölü piksel olması olağan.
1100'e almıştım, 75 Hz 1ms. Monitör hoşuma da gitti ama kararsızım. Servispoint'ten memnun kalmayanlar çoktu sanırım. Aldığımız ilk ürün olan PSU'nun iade şartlarını öğrenmek için abim yanlış hatırlamıyorsam İncehesap'ı aramıştı, paketi açılan ürünleri iade almadıklarını söylemişti bana. Monitör için kabloları falan da açmıştım, sanırım vidasında da birazcık yalama oldu. Sizce bu durumda ne yapmalı? İncehesap'ı iade için mi zorlamalıyım yoksa servise mi yollamalıyım? Daha İncehesap ile konuşmadım.
1100'e almıştım, 75 Hz 1ms. Monitör hoşuma da gitti ama kararsızım. Servispoint'ten memnun kalmayanlar çoktu sanırım. Aldığımız ilk ürün olan PSU'nun iade şartlarını öğrenmek için abim yanlış hatırlamıyorsam İncehesap'ı aramıştı, paketi açılan ürünleri iade almadıklarını söylemişti bana. Monitör için kabloları falan da açmıştım, sanırım vidasında da birazcık yalama oldu. Sizce bu durumda ne yapmalı? İncehesap'ı iade için mi zorlamalıyım yoksa servise mi yollamalıyım? Daha İncehesap ile konuşmadım.